优雅小人书

Your Heart Is As Black As Night - Melody Gardot

黑暗的心送给你

音乐随身听:

【爵士女伶】Melody Gardot - Your Heart Is As Black As The Night

一首光听前奏就会爱上的歌。在一个人的晚上,Melody Gardot以动人声线的低吟浅唱掳获耳朵,给你一种欲罢不能的慵懒与优雅。

Melody Gardot,美国歌手,作家, 音乐人,集创作天赋及迷人歌声於一身。其乐风根植于流行音乐、爵士、乡村、摇滚、蓝调之间,能透过多元风格的徘徊穿梭,勾勒出时尚经典的摩登况味。

《Your Heart Is As Black As The Night》

Your eyes may be whole
你的眼里充满了
but the story I'm told
我所说的故事
is that your heart is as black as night
你的心如同黑夜般黑暗
your lips may be sweet
你的嘴唇可能是甜的
such that i can't compete
这样我就无法竞争
but your heart is as black as night
你的心如同黑夜般黑暗


i don't know why you came along
我不知道你为什么会来
at such a perfect time
在这一个完美的时间里
but if i let you hang around
但我如果让你在我身边
I'm bound to lose my mind
我注定要失去自己
cuz your hands may be strong
因为你如此的健壮
but the feeling's all wrong
但感觉是错的
your heart is as black a night
你的心如同黑夜般黑暗

i don't know why you came along
我不知道你为什么会来
at such a perfect time
在这一个完美的时间里
but if i let you hang around
但我如果让你在我身边
I'm bound to lose my mind
我注定要失去自己
cuz your hands may be strong
因为你如此的健壮
but the feeling's all wrong
但感觉是错的
your heart is as black
你的心是黑暗的
your heart is as black
你的心是黑暗的
oh, your heart is as black as night
如同黑夜般的黑暗

评论

热度(60)