优雅小人书

You - Bobby Tinsley

曾经觉得好听。

壴丯:

who kept it with me when i was trying to fake it

是谁在当我试着逃避的时候给了我勇气

who told me, baby i believe you're Gonna make it

是谁告诉我,宝贝我相信你会坚持下去

and who held my hand when i was in need, i was stronger

是谁在我脆弱时握住了我的手,使我坚强

who kept me going when i couldn't go longer

是谁在我即将放弃的时候使我有了走下去的勇气

and you need to know

我想你应该知道

it was you

是你

评论

热度(26)